منتديات المستقبل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات المستقبل

منتديات إسلامية و صور و أفلام و برامج أختراق

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  البوابهالبوابه  

هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الاميرة
عضو مميز
عضو مميز
الاميرة

هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه   هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه Emptyالأحد أبريل 20, 2008 8:50 pm

مرة واحد مسطول مسك الفرخة وقال لها كل يوم بيض مفيش جبنه
واحد صعيدى عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور
واحد عنده مزرعة فراخ وكانت فاشلة جدا راح لمهندس زراعي وقاله: أنا مش عارف أزرع الفراخ, زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش. المهندس قاله: روح هاتلي عينه من الأرض
ترزي متجوز واحدة قصيرة فكلها التنية
**
واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

**
واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالتله و انا بحب محمود جدا جدا قلها بس فيتراك ديه مربه قالتله و محمود ده عسل
واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر حب يشتغل, إشتغل بياع فجل وجرجيرطول النهار واقف فى السوق ولابس طربوش وبينادي: فجل يا حوش .. جرجير يا كلاب
**
اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و اللا الحد قاللو الاتنين قاللو ماشاء الله هما بقو سوا
**
واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان اتصلت بصديق
**
مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون
**
واحد كهربائى..ابنه سخن ركبلة ترنس
**
كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوزفراح واتقدم لواحده, فابيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي
قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا
**

قهوجي اشترى عربية جديدة ...طلع كراسيها برة
ريم
عضو زهبى
عضو زهبى
ريم

البلد : مصر

مُساهمةموضوع: رد: هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه   هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه Emptyالسبت يونيو 14, 2008 9:55 pm

حبة نكت حلوه مثلك ياقمر
تسلم اديكى وتقبلي مروري
to
عضو فعال
عضو فعال

البلد : cairo

مُساهمةموضوع: رد: هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه   هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه Emptyالإثنين يونيو 16, 2008 12:58 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جبتى النكت الحلوه دى منين مش قادر امسك نفسى من الضحك

هتضحك يعني هتضحك هههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1